Günlerden Galatasaray vol.28

İyi oynayanın değil sakin kalanın kazanacağı maçtı, öyle de oldu. Maçın başında Wesley'nin ayağından bulunan gol Galatasaray'ı, Fenerbahçe karşısında galibiyete taşıdı. Melo'nun, Wesley'e yaptığı asist ise dikkatlerden kaçmasın. Çok tek topa şahit oldum, böylesini görmedim (yada bilmiyorum Melo'ya bu ara dilenmekten bitap düştüğüm için öyle geliyor da olabilir). Maçta sarı kart görmeyen birkaç kişi kaldı ve evet, saha içinde istenmeyen olaylar çıktı. Benim adıma en istenmeyen olay, eminim birçoğumuz hemfikiriz, Selçuk'un oyundan çıkarken formasını çıkarıp Tugay'a vermesi oldu. Galatasaray'da bunları görmeye alışkın biri olmayan beni gerçekten üzdü bu olay. Sen kaptansın abisi. Sana o pazubandını yere dök saç diye vermiyorlar. Stresi, sıkıntıyı, hatta küfrü kaldırman, takımı sırtlaman lazım. Sırtındaki formayı çıkarmak o an yapabileceğin en yanlış hareketti. Kime kızdığını, neden mutsuz olduğunu bilmediğim Selçuk = hiç sevemediğim Selçuk. İnşallah en azından sezon sonuna kadar bu olay kapanır, üstü örtülür yada gerçekten çözülür. Sürekli biz bir aileyiz diye ortalarda dolaşan bir takıma saha içinde, herkesin gözü önünde hesaplaşmak yakışmadı. Selçuk suçlu demiyorum, belki Mancini'nin Selçuk'a ciddi bir ayıbı var, o da kabulüm. Gel gelelim, Selçuk eğer haklıysa da, aldığı tavır ile haksız duruma düştü. 
Günler geçer her şey unutulur. Seneye yine Şampiyonlar Ligindeyiz, 3. sezon, üst üste, kalan 6 hafta var, kalan 6 haftayı kayıpsız kapatırsak süper olur. Yürüyedur GALATASARAY!

2 yorum:

  1. 10 puanlık bir fark söz konusu deplasman fobisi halen devam ediyor belki taraftarları bir süre susturur..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Taraftarın susacak duracak hali kalmadı bence..

      Sil

Yazın bakalım 😎