Ölmeden önce yapılacaklar #1

Yeni bir seri ile başlıyorum. İsteyiş sırasına göre 1, 2, 3 diye sıralanmayacak bu liste gönlümden geçen ütopyalarımı içerecek. Bakalım neler çıkacak. En taze hayallerim bu seride yer bulacak elbete. Başlıyorum!

İlk sırada tabii ki İtalya var.

Amerikan filmlerinde bize pompalanan o "romantik ülke" mottosunu İtalya'yı gören tüm arkadaşlarımdan duydum. Romantik İtalya, bir amerikan rüyası değilmiş yani. Eh benim gibi de uslanmaz bir romantik serseri olunca gönülden geçen bir İtalya turu oluyor.

Gerekenler;
  • Öncelikle tabii ki bir pasaport almam lazım.
  • 7 günlük, 10 günlük o kadar çok tur var ki... Sen yeter ki paradan haber ver.
  • Turlarda mutlaka aşağıdaki üç şehir; Roma, Venedik ve Floransa olacak. Buraya plase olarak Toscana bölgesini de ekleyelim.
  • Sağlam bir yol haritası çıkacak. Nereler gezilir, ne yenir, ne yapmadan dönmemek gerekir... Hepsini tek tek o küçük defterine yazıp o defteri de çantaya atacaksın ki şaşkına dönme!
  • Huyumdur, her gittiğim gördüğüm yerden bir magnet almadan dönmem. İlla ki magnet alınacak.

Şu üç fotoğrafla sizi baş başa bırakıyorum. Bu yazıyı görenler "Allah gönlüne göre versin", "inşallah canım yaa", "olacak, olacak" şeklinde şirin dileklerde bulunursa sevinirim. Bulunmayan hiçbir hayaline ulaşamasın. Amin.

Floransa

Roma
Venedik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎