Bora'nın Kitabı | Ayşe Kulin

İlk kitapta aslında en uyuz olduğum karakterdi Bora. Neden uyuz olduğumu kendisinin hayatını bu kitapta okuyunca daha iyi anladım. Ayşe Kulin'in karakter analizi başarılı bence. Çünkü kurgusal bir karakter olan Bora'ya karşı beslediğim antipati gayet kıvamındaydı açıkçası. Bora; geçmişini kendi ağzından, ilk kitapla yer yer bağlantı kurarak anlatıyor. Geçmişinde bana dokunan hikaye aslında Bora'nın hikayesinden ziyade kardeşi Cemile'nin hikayesi. Bana daha çok uyan, daha kendime benzettiğim karakter o oldu. Ne Derya'nın çocuğukluğu ne Handan'ın vasatlığı ne de Eda kadar hayata küs halleri... Sadece Cemile... Göğüslemek zorunda kaldıkları onu olgunlaştıran ve hayatından eden aslında. Sanırım işin spoiler kısmına geçiyorum o yüzden durmalıyım. Serinin diğer kitapları olan Handan ve Dönüş'ü okumak için sabırsızlanıyorum. Kitap 256 sayfa ve D&R fiyatı 18 TL.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazın bakalım 😎